mandag, januar 12

YOGA

For en stund tilbake kjøpte jeg en Yoga matte og en Yoga DVD.
Hadde da planer om å bruke dette flittig....Du kan jo tro det skjedde...he he...Ikke akkurat....

MEN i dag satte jeg på DVD-en og la matten frem...Og hang meg med på treningsprogrammet for nybgeynnere og viderekommende...Og du så overrasket jeg ble. HALLO...det kjentes i hele kroppen.HVER muskel fikk gjennomgå..jeg ble faktisk litt sliten og det føltes godt.
Jeg sov 4 timer i natt og var kjempe trøtt når jeg kom hjem fra jobb...men jeg satte på Yoga DVDen med en gang...og nå er jeg bare kjempe opplagt og fyllt med energi...D E I L I G....

SÅ jeg vil anbefale YOGA til hver og en...Dette skal jeg virkelig fortsette med...Og i morgen skal jeg faktisk stå opp 15 min før (klokken 05.30) og trene YOGA...Slå den.... This is fun :-)


1 kommentar:

Malene sa...

I am impressed. Go Tone,go Tone;)