tirsdag, februar 3

Bursdagsønsker :-)

Siden jeg har slekt i hele Sør-Norge, er det lettest å legge ut ønskeliste for bursdagen på bloggen. SÅ kan jeg bare henvise til den siden, istede for at de spør på telefon og har glemt det igjen etterpå....så her er ønskelisten....Og så er det en ekstrahjelp til min kjære Morten, som ikke vet hva han skal kjøpe og spør hver dag om jeg har noen tips...Les her så ser du masse tips:

Vegghylle. Ant: 2, www.vakkerthjem.no


Glass. Ant:6, INDISKA:


Pute. ANt: 4. INDISKA


Lykt. Ant:2, INDISKA


Symaskin. Ant: 1 www.symaskiner.no


DVD.Ant;1 The secret, får kjøpt billigst på internett.

Vegghylle. Ant:1. www.nyttogshabby.no


KID: Baderomsserien som heter DIN ( såpekopp,tannglass,såpepumpe - hvitt)
Røde duntøffler
Morgenkåpe med hette (hvit)

Har du nok tips nå?

Og jeg jo fortelle at jeg allerede har fått noen gaver. Jeg har nemlig fått middagservise som jeg har ønsket meg lenge nå. Så nå kan invitere 12 personer på fin middag på fin tallerkner :-) Jeg er MEGET fornøyd med dem. Skal legge ut bilder så du får se åssen de ser ut :-)

3 kommentarer:

Malene sa...

Gratulere på førhand, så har eg i alle fall sagt det=)

BøeFjeldberg sa...

Håper du fikknoe av det du ønaket deg;) Titter innom for å ønske dere en fantastisk god og velsignet påskehøytid;)

Påskeklemfra MIriam

Cathrine sa...

Hei :)
Prøvde å finne den egghylla på nettsiden, men fant den ikke. Vet du om de har den fremdeles der?