fredag, januar 7

Uten kjøkken på uviss tid....

Ja, i morgen begynner vi å pakke ned kjøkkenet for en tid fremover.
Kjøkkenet skal ha en skjønnhetsoperasjon....
Og nå har vi kommet til den siden hvor vaske,rør,komfyr og oppvaskmaskin skal settes inn på nytt, ERGO mye som må gjøres og det meste må ut av kjøkkenet...

Fant et bildet på nettet...dette er slik innredning og benkeplate vi har valgt. Halve kjøkkenet er allerede oppe og ferdig, og det ser MEGA FINT UT. Gleder meg til ALT er ferdig!!



Så hva skal vi leve på nå har jeg tenkt i dag...ikke får jeg brukt komfyren og da blir man litt hjelpesløs...
hmmmm....og micromat er uaktuelt!
Morten ble ikke særlig glad da jeg sa vi kunne leve på salat til kjøkkenet er ferdig...kanskje jeg bare skal kjøre på med det, for da kan det hende han vil jobbe fortere for å få tilbake kjøttet og varmmaten...he he...



MEN så kom jeg til å tenke på noe...Kanskje dette er muligheten til å teste ut RAWFood kokeboken min. Den er full av masse deilige retter og ingenting skal varmes opp, ERGO jeg trenger ingen KOMFYR...

Så får jeg heller stikke bortom naboen å låne komfyren når Morten blir hungrig på kjøtt og varm mat :-)

Hvis noen vil ha middagsbesøk er det bare å skrike ut :-) VI KOMMER GJERNE!!

God helg!

Ingen kommentarer: