søndag, desember 5

På tide med oppdatering eller?

He he...planen i sommer/høst var å være flink med bloggen...MEN skal si det er vanskelig det her å huske å oppdatere....Så vi får se hvor lenge klarer det nå...

2.søndag i advent!

For tiden går det i eksamenslesing, bilkjøring for å få tatt lappen (SNART FERDIG OG KLAR FOR OPPKJØRING....IIIK, og oppussing av kjøkkenet og gangen inn til kjøkkenet....I tilegg er det snart jul..så det er NOK av forberedelser og annet å henge fingra i her.
SÅ jeg gleder meg til juleferie nå ;-) trenger noen rolige dager snart....

Ellers er livet bra. Snuppa vokser til og er blitt veldig flink til å gå. OG skravla går stortsett HELE tiden..Kan ikke skjønne hvem hun har arvet det etter... ;-)
Morten jobber hele tiden om dagen. Når han kommer hjem fra jobben, er det jammen ENDA mere jobb her hjemme...Han er flink som orker det her. Blir litt sliten på hans vegne innimellom...hadde jeg kunnet snekre, skulle jeg gjerne ha hjulpet...MEN i dag, på en søndag (fysj), skal han hente første del av kjøkkenet på IKEA. SÅ da blir det vel ikea-skap skruing på meg og...bare å si i fra hvis DU vil komme å skru litt ;-) kan ikke betale deg med penger for jobben, MEN du skal selvfølgelig få middag :-)

God advents tid <3

Ingen kommentarer: