lørdag, august 14

Ny epoke....

Her sitter jeg i sofaen og tenker at NÅ må jeg blogge litt igjen...og tenker at nå skal jeg igjen prøve å blogge litt oftere fremover...er jo lov å prøve igjen ;-) he he...

Om 3 dager begynner jeg på skolen igjen. Og jammen blir jeg nok student i en del år fremover også...
Det er kjempe spennende å skulle bli student igjen og leve på lånekassa og Morten ikke minst...DET blir nok litt tøft nå i starten å ikke få den trygge lønna hver mnd lengre....MEN det er mange som har klart det før oss, så jeg tror vi skal klare det vi også ;-)

Studiet jeg skal ta heter: Samfunnsernæring. Og jeg gleder meg MASSE!!! Har tenkt på dette studiet de siste 2-3 årene og endelig bestemte jeg meg for å søke, og jammen kom jeg inn også. HERLIG! -derfor denne nye bakgrunnen også- bøker - !!
Jeg er bare kjempe klar for dette, og ser frem til masse spennende å lære.

Det eneste minsuet er at bebisen min skal begynne i barnehage...NOE JEG IKKE VIL...for hadde jeg hatt råd skulle jeg gjerne være hjemmeværende...Men det får vi ta den dagen vi blir rike...he he...har heldigvis mange halve skoledager og ofte studiedager..så det blir ikke full uke på ho...Men det er vel verre for mor enn for barnet....Skummelt med tanken på å etterlate ho hos noen andre enn meg lissom..Selvom det bare er for noen timer avgangen....Ja ja, vi blir nok vant til det etterhvert...er vel tanken før vi begynner som er verst!!

Uansett, denne høsten blir spennende!!
vi blogges ;-)

Ingen kommentarer: